Založ si blog

Archív: marec, 2012

Aký kávovar je najlepší

Ak už nevydržíte bez kávy nielen v práci, ale ani doma alebo vás lokálne kaviarne sklamali v sortimente a kvalite určite uvažujete o kúpe domáceho kávovaru. Ako ho vybrať? Samozrejme rozhodnutie záleží na vkuse kávičkára, prípadne jeho ženy, ale aj na iných preferenciách budúceho používateľa. Ak ste leniví kávičkár a nechce sa vám po sebe upratovať […]

Pokračovanie článku

Káva v Miláne

Do Milána sa zvyčajne chodí kvôli pamiatkam, móde či nákupom. Milovníci kávy tam však chodia aj kvôli káve. Pokiaľ na históriu a módu sa chodí do centra tohto severotalianskeho mesta za kávou musíte ísť mimo centra, ba priam mimo mesta. My s kolegom sme si to vyskúšali na vlastnej koži. Na konci októbra minulého roka sme sa do Milána vybrali na veľkú celosvetovú […]

Pokračovanie článku

Moje objavovanie kávy

Dlho som tejto tmavej pochutine odolával. Celé detstvo som sa jej nedotkol, pretože zalievaná horká čierna voda s blatom na dne šálky ma nelákala. Navyše som mal veľa lahodnejších alternatív ako čaj či džús. Ani na strednej škole som káve neprepadol. Prednosť malo pivo a v zime čaj s rumom. Dokonca ani ponocovanie pri štúdiu na univerzite ma neprimälo začať piť […]

Pokračovanie článku
Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Rusko už vyrába viac zbraní, ako potrebuje proti Ukrajine. Končia v skladoch. Putin má možno ďalšie plány, varoval Pistorius

ONLINE: Rusko už vyrába viac zbraní, ako potrebuje proti Ukrajine. Končia v skladoch. Putin má možno ďalšie plány, varoval Pistorius

25.04.2024 06:00

Nemecký minister varoval pred predpokladom, že šéf Kremľa hromadí zbrane len z opatrnosti.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

coffeelover

Píšem o káve, ku ktorej som sa dostal náhodou, ale bola to príjemná náhoda. Odvtedy som si tento nápoj obľúbil, začal som sa o neho viac zaujímať a objavovať jeho skryté prednosti. Dnes si bez kávy neviem predstaviť deň, ktorý by bol bez nej chuťovo a zážitkovo chudobnejší.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 159285x
Priemerná čítanosť článkov: 8383x

Autor blogu